9-1-1: Nashville Good Southern Manors
S1, A6: Don, Blue en Ryan gaan tot het uiterste om een explosie in een distilleerderij te voorkomen. De 911-alarmcentrale wordt ontwricht door bezuinigingen en hackers, en Blythe krijgt zelf te maken met een noodgeval.