S1, A5: Na de zomerstop heeft Valentino Rossi belangrijk nieuws. Yamaha en MaverickViñales staan recht tegenover elkaar. Jorge Martín toont zijn vorm weer na zijn crash op Portimao. In Oostenrijk worden twee grand prixs achter elkaar gereden. Kan KTM winnen op zijn thuiscircuit? Alles is mogelijk tijdens een race in de regen.