S1, A3: Tijdens zijn dutjes, verdwijnen Goofy zijn sokken. En even later is Mickey ook al dingen kwijt! Dan ontdekken ze dat Pluto spullen verzamelt als fijn bedje voor een mamapoes en haar kittens.