Gortimer en De Kikker des Ondergangs
S1, A1: Op de warmste dag van de zomer ontdekken Gortimer, Mel en Ranger een manier om een einde te maken aan de hitte. Daarvoor moeten ze een mysterie oplossen dat draait om een enge buurvrouw en een nog veel engere kikker.