S1, A2: Als Gortimer probeert de grootste pechvogel uit de Normaalstraat te helpen, wordt hij het per ongeluk zelf. Samen met Mel en Ranger moet hij, vóór een golf van ellende de jaarlijkse zeepkistenrace in gevaar brengt, een manier vinden om het recht te zetten.