Gortimer wordt ge-ssjjj-st!
S1, A5: Onze vrienden gaan op jacht naar een mysterieuze figuur die elk jaar maar één keer met een Boekenbus door de Normaalstraat rijdt en Gortimer's stem heeft gestolen.