Ally McBeal Grenzen stellen
S1, A8: De firma helpt de vrouw van een rijke man met het tenietdoen van de huwelijkse voorwaarden. Elaines aanklacht voor seksuele intimidatie komt tot een einde en Ally en Billy bespreken persoonlijke grenzen in hun nog steeds gespannen vriendschap.