S2, A10: Maura ervaart een onvoorziene liefdesband en sluit vrede met haar afkomst - in het verleden en het heden. Ali bespreekt haar universitaire toekomst met Leslie. Josh zoekt naar vaderliefde bij Buzz. En Sarah probeert losse eindjes aan elkaar te knopen.