Groen
S1, A4: De relatie van Marco en Carola gaat door met enkele complicaties en met pieken en dalen. Marco zoekt toenadering tot Andrea om de zaken tussen hen glad te strijken, maar zijn broer is erg ongrijpbaar. Daniele staat erop om met (No_one_knows_me)like af te spreken en Andrea wordt gedwongen om een drastische beslissing te nemen.