S4, A2: Ali is overrompeld als Leslie de details van hun relatie naar buiten brengt. Sarah is in vuur en vlam door een hernieuwde kennismaking met Lila, de voormalige lerares van haar dochter. Josh komt onverwachts een ex tegen. Shelly volgt improvisatielessen. Ali vergezelt Maura op haar reis naar Israël en hun reis begint hobbelig.