S1, A1: Hoolock Gibbons zijn specialisten van de Indiase jungle. Ze leven in hechte families en de jongen leren jarenlang om te overleven. Ontmoet Samar die voedsel zoekt, roofdieren ontwijkt en de acrobatiek beheerst om te leven in de bomen.