S1, A2: Na een bedreiging door Stef Cabo heeft Saar de nacht op kantoor doorgebracht. Samen met haar collega Eva zoekt ze Stefs broer Chris op in de gevangenis. Jurre realiseert zich hoe groot de drugshandel op zijn school is. Hij bezoekt Mia in het ziekenhuis en zoekt naar een oplossing om haar drugsschuld in te lossen, maar hij blijkt niet de enige met dit idee.