NYPD BLUE Guns 'N Rosaries
S1, A21: Zelfs als Licalsi bekent Angelo Marino en zijn chauffeur te hebben neergeschoten, wordt Martinez gedwongen een woedende man neer te schieten die een pistool op Medavoy richt terwijl ze vastzitten in het verkeer. Sipowicz realiseert zich dat hij professionele hulp nodig heeft en gaat eindelijk naar een Anonieme Alcoholisten-bijeenkomst.