S1, A4: De studentenbeweging krijgt steeds meer steun. Barrientos wil dat ze machtige tegenstanders van president Díaz Ordaz worden, dus geeft hij ze wapens. Na een gewelddadig incident onder studenten ontdekt Alicia wie de infiltrant van de overheid is.