S8, A16: House en het team behandelen een 22-jarige ijshockeyer die na een gevecht op het ijs in elkaar zakt en bloed opgeeft. House geeft Wilson schokkend nieuws en Chase biedt Park aan haar te helpen om haar leefomgeving te veranderen.