Gutsy vrouwen eisen gerechtigheid
S1, A3: Kim Kardashian vertelt wat haar inspireerde om rechten te gaan studeren. Samen met Mariska Hargitay ontdekken Hillary en Chelsea de kracht van het vertellen van verhalen.