Lage Stand Haal de Profs Erbij
S1, A2: Jeonchul en Daesik sluiten zich aan bij Gwanseok en Heedong. Kapitein Hwang en de groep van Beolgu verwelkomen het team op ruige wijze voordat ze naar de locatie van het scheepswrak vertrekken.