S1, A4: We verzorgen ons haar dagelijks met shampoo en conditioner, maar het ontbreken van regelgeving voor de industrie brengt ons vaak in gevaar. Consumentenrechtadvocaten leggen de wortel van het probleem bloot en geven belangrijke tips.