S6, A2: Na een spannende race en een schokkende conclusie van de verkiezing, onthullen flashbacks wat er gebeurde tijdens de campagne en hoe ver Olivia bereid was te gaan om te winnen. Ondertussen krijgen Fitz en Abby te maken met een ongekende nationale crisis en de gladiatoren zijn vastberaden om antwoorden te krijgen.