Grey's Anatomy Haunt You Every Day
S4, A5: Halloween zit vol verrassingen voor de artsen van Seattle Grace. Alex krijgt onverwacht bezoek van een voormalige patiënt. Meredith denkt dat ze wordt achtervolgd door de as van haar moeder. Een chirurg die Cristina bewondert, snauwt haar af.