Raising Hope Hé daar, Delilah
S4, A11: Maw Maw belt per ongeluk het verkeerde nummer in haar telefoonboekje, waardoor Virginia's nicht Delilah op bezoek komt. Wanneer de twee rivalen non-stop ruziën, dreigt Maw Maw alles in haar testament na te laten aan de kleindochter die zich het beste gedraagt. Jimmy en Sabrina kunnen geen oppas vinden voor Hope.