Head-On
S1, A9: Spencer probeert het goed te maken. Joe voelt zich gekleineerd als hij over het hoofd gezien wordt op zijn werk. Charles krijgt nieuws dat zijn leven verandert. Vernon wordt vermist nadat hij de waarheid leert over Reggie.