S10, A10: Andy en Theo verhuizen. Tony denkt erover om het uit te maken met zijn ex-vrouw. Sipowicz en Clark Jr. onderzoeken de bedreigingen aan het adres van Clark Sr. Een verontruste, schizofrene jongeman blijft zeggen dat ''ze niet kan ademen".