Castle HEARTBREAK HOTEL
S4, A8: Als een casino-eigenaar wordt vermoord in een verlaten magazijn, duiken er verdachten op in New York en Atlantic City; tijdens het onderzoek organiseert Castle een vrijgezellenfeest voor Ryan.