Hearts and Minds
S1, A13: Als Locke erachter komt dat Boone hun ‘geheim’ wil delen met Shannon, loopt Shannons leven opeens gevaar. De schokkende waarheid over haar verleden met Boone komt aan het licht. Intussen vraagt Kate zich af waarom Sun zich zo geheimzinnig gedraagt. Een hongerige Hurley moet een schuld aan Jin aflossen.