Heer van de ring
S3, A12: Burt vertelt Jimmy dat hij een verlovingsring voor Sabrina moet kopen, ook al zegt ze dat het niet hoeft. Dus meldt Jimmy zich aan voor een reeks exotische medische experimenten om geld te verdienen. Virginia verpandt haar verlovingsring al jaren achter Burts rug om, maar wanneer Jimmy naar de pandjeszaak gaat en verliefd wordt op zijn moeders ring, dreigt het geheim uit te komen.