Heiligdom
S18, A21: De onverwachte vrijlating van een verdachte in een haatmisdaadzaak zorgt ervoor dat Benson (Marsika Hargitay) en Barba (Raúl Esparza) gevangen zitten tussen twee families die gerechtigheid willen voor hun geliefden.