S1, A2: Het pad van een tornado leidt het team van post 113 naar een intense reddingsactie bij een watertoren. Ryan en zijn vrouw bereiken een keerpunt. Dixie heeft een opdracht voor Blue en Cammie begeleidt een radeloze tiener tijdens de bevalling van haar moeder.