Family Guy Hell Comes to Quahog
S5, A3: Nadat Peter een militaire tank koopt van Megs geld, is het potje voor een nieuwe auto leeg en moet ze werken in de nieuwe Superstore in de stad. De economie van de stad krijgt het zwaar te verduren wanneer Superstore alle mama-en-papa-winkels ruïneert en alle stroom van de stad verbruikt. Brian en Stewie besluiten het heft in eigen handen te nemen om de stad van die winkelgigant te ontdoen.