Hell Hath No Fury
S1, A3: Het team probeert de zoon van een miljonair te helpen die wordt beschuldigd van verkrachting. Wanneer Olivia Amanda Tanner aanneemt als cliënte, is haar eerste verzoek een gesprek met de president.