Who Saw the Peacock Dance in the Jungle? Hellbound Secrets
S1, A2: Tijdschriftverslaggever Kamii benadert Komugi met een provocerend aanbod: informatie over het geheime verleden van haar vader als zij hem helpt met zijn artikel.