Hello, Fisty's
S1, A5: Bunny, Jerry en Arthur keren terug naar Fire Island in de hoop iemand aan de haak te slaan, maar de relaties die ze aangaan zijn niet wat ze hadden verwacht. Thuis krijgt Sybil te maken met een oplichter.