The Simpsons Hello Gutter, Hello Fadder
S11, A6: Homer bowlt een perfecte 300 punten en concludeert dat de beste prestatie van zijn leven achter hem ligt. Hij krijgt een nieuwe kijk op de wereld door een band met baby Maggie te krijgen.