Raising Hope Henderson, naast Nevada, Baby! Henderson, naast Nevada!
S2, A4: Virginia, Burt, Jimmy en Sabrina gaan naar Las Vegas voor de bruiloft van Virginia's nicht Delilah (gastactrice Amy Sedaris). Virginia schaamt zich dat ze niet de grote bruiloft had die haar verwaande nicht zal krijgen, dus probeert Burt het goed te maken. Ondertussen probeert Jimmy Sabrina te versieren, die uit haar dak wil gaan in Vegas.