S1, A6: Antoni neemt Henry mee naar Borneo, waar ze familieverhalen opgraven en zich een weg proeven naar een diepere band met de Iban-afkomst van Henry’s moeder. Ze koken met oude familieleden en nieuwe vrienden en Henry komt erachter dat hun orale traditie veel meer is dan het vertellen van verhalen.