Herinner mij ook
S19, A24: De vermoedens van Benson (Mariska Hargitay) over een ontvoeringsslachtoffer (gastster Carlos Miranda) brengen een gevaarlijk crimineel netwerk aan het licht dat bereid is iedereen het zwijgen op te leggen die hen in de weg staat.