Knight's & Magic Hero & Beast
S1, A2: A huge behemoth is rampaging through the forest on its way toward the capital, and only Ernesti can stop it. He "borrows" a Silhouette Knight from one of the other students and goes off to face it, but he's so tiny his feet can't even reach the pedals!