Nordin Herres in de dierentuin
S1, A6: Wanneer Nordin wordt ontslagen lijkt hij zijn oude leven voorgoed achter zich te laten. Maar terwijl hij worstelt met zijn nieuwe carrière in de corporate wereld, ontdekken zijn oud-leerlingen een duister complot om hun school te sluiten. Met een gewaagde musical en een flinke dosis lef zetten de kinderen alles op het spel. Zal Nordin op tijd beseffen waar hij écht thuishoort?