S5, A7: Jr. is er eindelijk klaar voor om Vanessa een aanzoek te doen. Elke keer als hij het probeert, wordt hij door iets onderbroken. Ook door Michael en Janet, die zich voorbereiden om tegen elkaar te strijden in een karaokewedstrijd.