Transparent Het boek van het leven
S2, A7: Het is Grote Verzoendag en de Pfeffermans hebben genoeg te verzoenen - Sarah probeert het goed te maken met Tammy, Maura worstelt om te communiceren met Davina en Josh probeert vrede te sluiten met Raquel. Alle verzoening komt tot een hoogtepunt bij een feest na het vasten dat Ali en Syd geven, die zelf in een grote spirituele crisis zitten.