Geheimen Van Het Wild Van Australië Het Geheime Leven van Insecten en Vlinders
S1, A6: Het tropische bos van Australië heeft diverse insecten. Van het bladerdak tot de bosbodem ontwikkelden ze buitengewone overlevingsstrategieën: spinnen springen, mierenlarven zijn lijmpistolen en kleverige insecten zijn meesters in misleiding.