S1, A5: Buideldieren zijn geïsoleerd geëvolueerd tot enkele van de meest bijzondere wezens op aarde. Hoewel ze allemaal overeenkomsten hebben, benadrukken sommige van de zeldzame kleinere soorten zoals quokka's en quolls hun fascinerende verschillen.