S1, A1: Met meer dan 300 soorten zijn de slangen van Australië net zo divers en opvallend als het landschap dat ze bewonen. Ontdek hun slimme jachttechnieken en de manieren waarop hun favoriete prooi, hagedissen, geëvolueerd is om hen te slim af te zijn.