S1, A1: Wanneer de Batwheels weggelokt worden van de Batgrot, installeert de Batcomputer kopieën van haar moederbord in de Bat-voertuigen om ze tot leven te wekken. De Batwheels moeten de Batgrot verdedigen en het opnemen tegen het Zoom legion!