Paradis City Het gevecht
S1, A5: In Järva wordt Emir gedwongen tot een revanchegevecht tegen MMA-vechter Het Beest, maar Rezvan redt hem op het nippertje. Ze nemen Roy Adams gevangen, die vertelt waar minister Henriksson zich bevindt. Met nieuwe informatie sluit Fredrika zich aan bij een speciale eenheid om de minister te redden. Emir schiet Adams dood, maar als ze per helikopter willen vluchten, worden ze neergeschoten.