The Resident Het komt goed met Conrad
S3, A13: Nadat hij een voetbalspeler op hoog niveau leert kennen die raadselachtige symptomen heeft, belandt Conrad weer in het Chastain en krijgt hij te maken met de woedende Logan Kim. Als Bell en de Roofvogel geen diagnose kunnen stellen, valt het de artsen op hoe goed Conrad wel is. Nic schiet te hulp als het haar opvalt dat Kyle depressief is en ze bang is dat hij zelfmoordneigingen heeft.