Fosse/Verdon Het leven is cabaret
S1, A1: Gedurende vijf decennia onderzoekt Fosse/Verdon het unieke romantische en creatieve partnerschap tussen Bob Fosse (Sam Rockwell) en Gwen Verdon (Michelle Williams).