Het leven is soms zwaar
S1, A4: Marc Márquez heeft nog nooit een race verloren op Sachsenring. Maar met het oog op zijn verwondingen wijst alles erop dat een andere rijder hem zal onttronen. Ondertussen hebben MaverickViñales en Yamaha de grootste moeite om bij elkaar te blijven.