Ally McBeal Het schuldspel
S1, A13: Terwijl Ally, Cage en Georgia een zaak aanspannen over aansprakelijkheid bij een vliegtuigcrash, wordt Ally herenigd met mannelijk model Glenn, haar recente onenightstand, die haar zich schuldig laat voelen omdat ze hem als seksobject gebruikt.