Het speelveld
S1, A18: Ally neemt het op tegen een kindgenie. Een vrouw zegt dat ze het slachtoffer is van intimidatie omdat ze, anders dan haar vrouwelijke collega's, seks heeft geweigerd om promotie te maken.